Mailwisseling Gemeente Verkeersmaatregelen Beatrixstraat

image_pdfimage_print

Dag Martin,

De prefab elementen moeten door de aannemer besteld, geleverd en geplaats worden.

Volgende week is de aannemer weer terug van vakantie en kan een planning worden opgesteld waarin e.e.a. nader staat omschreven. Zodra deze bekend en akkoord is laat ik meer weten.

De levering van de betonnen geleiders kan later zijn dan de start van de werkzaamheden. Ze kunnen/zullen waarschijnlijk ook als laatste worden geplaats doch we proberen wel alles zoveel als mogelijk aaneensluitend af te werken.

Afsluiting

Voor het uitvoeren van de werkzaamheden is het nodig de straat op 2 plaatsen enkele dagen af te sluiten. Dit is ter plaatse van de kruising  Hempenserweg – Jacob Botkeweg om de drempel aan te passen en de andere locatie betreft het gedeelte Beatrixstraat, ten westen van de brugonderdoorgang, voor het maken van de 2 wegversmallingen. De afsluiting(en) en de omleiding zal tijdig met borden worden aangegeven.

 

Mvg,

Jan

 

Van: Martin van Mourik [mailto:mmourik52@live.nl]
Verzonden: woensdag 10 augustus 2016 15:42
Aan: Dijkstra, Jan (Civiele Techniek)
Onderwerp: RE: Status update start werkzaamheden

Dank je Jan,

Het gaat toch weer veel langer duren dan gedacht.  Als  de gemeente vergeet die prefab elementen te bestellen, dan komt er weer een tijd bij.
Kan ik op enige manier het proces bespoedigen / zekerstellen dat het niet weer uitloopt?

Met vriendelijke groet

Martin van Mourik
Constantijnstraat 1
8935DH Leeuwarden

 


From: jdijkstra8@leeuwarden.nl
To: mmourik52@live.nl
CC: Jan.Balk@leeuwarden.nl
Subject: RE: Status update start werkzaamheden
Date: Wed, 10 Aug 2016 11:51:49 +0000

Dag Martin,

 

De aanbesteding is inmiddels geweest en de aannemer met de laagste prijs is Sjoerd Tjepkema BV uit Grou.

Het toezicht zal worden gehouden door Jan Balk.

 

Nader overleg over de wijze van uitvoeren en de planning moet nog plaatsvinden. We zijn afhankelijk van de leverancier van de prefab elementen die op alle T-aansluitingen komen. Deze moeten apart worden besteld en gemaakt.

De elementen kunnen als laatste worden geplaatst, de andere werkzaamheden kunnen eerst allemaal afgerond worden.

Volgende week is de laatste bouwvakantie week daarna starten de meeste werken weer op. Afhankelijk van andere werkzaamheden en de levertijd van de materialen zou de aannemer dan medio september kunnen starten. Over 2 weken weten wij meer, dan geef ik de laatste informatie en planning door (24/25 augustus).

Met vriendelijke groet,

Jan Dijkstra  

  

Van: Pieter Christiaanpark [mailto:pieterchristiaanpark@hotmail.com]
Verzonden: woensdag 13 juli 2016 17:26
Aan: Dijkstra, Jan (Civiele Techniek)
Onderwerp: Status update
Urgentie: Hoog

 

Dag Jan,

 Alles goed met jou. Al met vakantie geweest?

We krijgen van de bewoners regelmatig vragen over de uitvoering van de werkzaamheden.

Zou je ons kunnen helpen aan een  actuele statusupdate voor de site?. Is de aanbesteding inmiddels rond en wanneer beginnen de werkzaamheden definitief ?

Hoor graag

Belangenbehartiging Pieter Christiaanpark

Martin van Mourik